3e Maj 2011

Drar till skolan om typ en kvart. Vi går bara till 14.30 idag så det blir jeevla skönt. Men ändå, har träslöjd, bild och en massa såna ämnen som jag suger i. Imorgon har vi Fysik, ännu roligare va ?!

Ni ska bara veta vad jag stör mig på ringen i läppen, haha. Det känns som att när man dricker och äter så hamnar allting mellan ringen och läppen, fast det gör det ju inte. Asjobbigt. Och jag kan ju vicka på ringen så att den ligger åt två olika håll, längre in i mitten på läppen eller längst ut på läppen. Den ramlar typ hela tiden över på fel sida, irriterande !

Vi hörs väl när jag kommer hem. Fast med mig vet man aldrig, kanske inte orkar, kanske inte är på humör. We will see helt enkelt ! :D



Btw så tror jag att jag ska köpa hårfärg idag, blir rött igen. Synd att jag inte är med i det röda laget på dansuppvisningen, är med i det lila ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0