Grymt rolig kväll !

Kom hem för typ en halvtimme sen efter att ha varit hos Mickis. Hade superkul! Vi typ var ute en massa, åt, spelade spel och pratade massor. Synd att kvällarna går så otroligt fort när man har roligt.

När jag kom hem så var det rätt så mörkt överallt. Alla hade tydligen gått och lagt sig. Snacka om att det var tyst och ensamt här hemma! :( Fast det känns ändå skönt att jag inte har överbeskyddande föräldrar som måste sitta uppe och vänta tills jag kommer hem. De litar helt enkelt på mig. :)

Bilder kommer imorgon, orkar nog inte lägga in dem på datorn ikväll.. Inatt? Ska lägga mig och kolla på film nu tror jag. Om min systers säng är ledig kommer jag lägga mig där, hon har en tv som är så mycket skönare att kolla på än att kolla på datorn. Plus att hennes rum är supermysigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Åh, tack! c:

2011-11-01 @ 05:18:54
URL: http://medansvifaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0