Älskar mina korta inlägg

Jag vet att jag sa att jag skulle in i duschen och allt när jag skulle gå upp. Men självklart fastnade jag denna gång vid den stora datorn som vi har. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på How to love med Lil Wayne. Helt klart min nya drog, älskar låthelvetet!
Ska schlita mig ifrån datorn nu och hoppa in i duschen. Får se vad som händer idag, egentligen borde en massa läxor göras men fan heller, inte på en lördag! Kanske finns någon annat att hitta på sen hoppas jag.
Kom på att jag inte ätit frukost än heller, vanligtvis brukar jag vara fett hungrig. Det kanske beror på att jag snodde godis när jag satte i kiosken hela tiden igår? HAHA, betalade inte för ett skit. Varje gång en lärare kollade bort var min hand i någon utav godisburkarna. Jag tror att jag gillar godis va? ;)
Oh jävlar vilken gammal bild jag hittade! Tror mitt hår var nyfärgat där?
PÅ TAL OM DET SÅ MÅSTE JAG KÖPA HÅRFÄRG SNART, DET BLIR LJUSBRUNT, YÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: madelen

hallo! tänkte bara höra om du kan fixa design och header på bloggar och undrar om du isf skulle vílja göra det åt mig? :) (a)

2011-09-24 @ 11:23:41
Postat av: Nathalie

Madelen: Asså jag suger verkligen på det! De blir typ asfula och dåliga hela tiden.. (a)

2011-09-24 @ 12:14:17
URL: http://nnathis.blogg.se/
Postat av: madelen

det är lugnt, jag har börjat själv :) fast jag har dock ngra problem... haha. om du kommer hit ngn dag till matilda så får du hjälpa mig! :D

2011-09-27 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0