Ajdå

Vad duktig jag är!
Vi har tydligen prov i SO imorgon och jag glömde mappen i skolan. Känns ju lite onödigt. Kan väl säga hej IG till provet då. Ingen idé att jag försöker komma med en bortförklaring till Sven heller. Kan ju säga att jag inte är hans favorit för tillfället, haha. Han kom och skällde (skällde och skällde) ut mig och Matilda idag för att vi inte åkte och tittade på teatern i fredags. Men WTF, en jävla teater? Vad lär man sig av det liksom? Plus att vi skulle få gå på övertid då. Så nej, då åker jag hellre hem och skiter i teatern! Typ halva nian drog hem så vafan. Sven snackade med alla killar om det idag efter SO'n. Men NEJ, självklart var han tvungen att prata med mig och Matilda efteråt, och INTE tillsammans med killarna. Sååååå onödigt. Haha, och lite drygt är det att varje gång en lärare är sur på mig och försöker prata med mig så håller jag nästan jämt på att börja garva. Fick anstränga mig så att jag inte skulle börja asgarva när Sven snackade med oss. Hade kanske inte varit så himla kul. ehehehe.


Nu ska jag kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Tess

Glad Påsk!

Hoppas att helgen inte kommer att kännas allt för lång ;D

Kram!

2012-04-07 @ 10:09:48
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0