Sjukt rolig dag!

Fotbollen var sjukt rolig! Vi tog buss Stockholm 8.30 och kom upp före tolv någon gång. Vi gick runt och kollade i aikshopen och lite annat. Sen så kollade vi när AIK-spelarnas buss kom för att släppa av dem. Vad livat det blev! Matchen började vid två, och det var även då snön började komma igen. Vilken tur vi har va?! Var jättekallt att stå där men det var det värt! Det blev 0-0 vilket var lite synd för jag hade velat vara med och se hur livat det blir när AIK gör mål. Det är andra gången jag är med på en fotbollsmatch, första gången var för jättelängesen.
Vi kom hem runt sex på kvällen, då gick vi och åt pizza på Picasso. Godare än vanligt alltså!

Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom den här dagen alltså. Somnade runt 22.30 dock men det känns som att jag inte har fått haft min helg än. Sjukt trött! Blir inte precis bättre av att jag drömde världens sjukaste och hemskaste dröm på länge. Orkar dock inte skriva den nu. Kanske sen? Antagligen inte. Haha.


Ska snart dra ut till bussen, heeeejsveejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0