Frågor

Yäyä, jag och mina förbannade listor. Har rätt så tråkigt!

Vad heter du? Nathalie

Vad har du på dig? Mjukisar och linne

Ögonfärg? blå

Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Vardag: Fuck off     Helg: GODMORGON VÄRLDEN
Vart befinner du dig just nu? I min säng

Biter du på naglarna? Nej

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? *kollar* Svart
nämn 2 bra filmer: The hunger games & Real steel

Är du singel? Ah

Vem är snyggasst? Jag
Vem vet mest om dig? Mina närmaste vänner
Vad vill du ha just nu? Godis, GOOODIS!
Rädd för? Spindlar...

McDonalds eller Burgerking? McD!

Sjunger du? När ingen hör
Vill du gifta dig? someday

Kommer du överens med dina föräldrar? Ah, oftast
Din hårfärg? brunt

Vad ska du göra idag? Bara chilla typ


Vad ska du göra i morgon? Ingenting
Skor du hade på dig idag? Har inte varit utanför dörren idag..
Vad sover du i? trosor, tshirt om det inte är alldeles för varmt
Snygg färg? Svart och röd
Favoritårstid? sommar BIG TIME!
Favoritmat och dryck? ingen speciell favoritmat, favoritdryck får väl bli typ cola eller sprite
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Nathalie, värsta aslångt ju..
Vad gör dig glad? familj & vänner
Hur svarar du i mobilen? hallå

Sov du ensam inatt? ah


Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov för fullt!
Vad var det senaste någon sa till dig? Har inte pratat med någon idag, i huvudtaget
Druckit idag? Cola och mjölk
Vad är det för väder hos dig nu? Fult väder
Godaste glassmaken? choklad!
Drömmer du mardrömmar? Ah, ibland

Favoritklädsel? svarta jeans och något mer

Favorit godis? allätaren här
Hur många kuddar sover du med? 2

Längtar du mest efter just nu? typ jul kanske, finns inget speciellt

Vem har vart din räddning idag? ingen

Saknar du någon just nu? Nejp!

Godaste lukten? svårt o säga
Vill du ha barn? Om de inte blir lika jävliga som mina syskon, *ironi*
Är det någonting som är stressigt? Skolan
Längtar du till din nästa födelsedag? alltid!
Är du blyg? Bara lite
Vad gör du just nu? Kollar på när AIK vinner för 7 gången i rad i hockeyn.
Tycker du att du har fin dialekt? tycker ingenting
Tycker du om snö? det får bara vara snö under julveckan, nyår och då vi åker skidor

Vad gör du om 10 minuter? Antagligen sitter jag fortfarande vid datorn

Hur mår du nu? Mår väl hyfsat

Vad är din önskan just nu? Inget speciellt tror jag..

Har du något speciellt citat? Nej

Vad lever du på? vet inte?

Vad gör du om 5 år? Pluggar antagligen

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? min gamla underbara klass, eller ah, de flesta i den iaf

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Tycker inte att jag passar som något annat än Nathalie

Vad gör du på fredagskvällar? oftast är jag hemma och chillar runt, tjockar mig en massa

Har du någonsin varit full? ah..

Har du testat droger? nej

Röker du? nej

Snusar du? nej

Hur många tabletter tar du dagligen? inga

Bästa minnet från sommaren? jo men datorn och tvn typ? Nej fyfan, Skara kanske

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? ehm, England tror jag

När var du där? i våras

Sköter du skolan? ah

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? vet faktiskt inte

Vilken va den värsta tiden då? usch, typ förra och förrförra året, vill helst glömma vissa saker

Hur ofta gråter du? händer ibland

Vilken klass går du i nu? CmP12A

Vilken skola? thorén business school

Vad står det i ditt senaste sms? Jovars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0