Helt förstörd

Fifän vad slut jag är! Min älskade farmor hjälpte mig att sätta ihop allting, utan henne hade det aldrig gått. Så tack farmor, älskar dig mest! ♥ I 4 timmar höll vi på med skiten, mina knän och min rygg är helt paj just nu. Vill inte veta hur jag kommer må imorgon. Har inte ätit någonting heller så jag ska gå och göra mig någonting att äta. Sen blir det att krypa ner under täcket och kolla på någon bra film. Låter helt okej alltså! Kommer inte upp några bilder ikväll, orkar verkligen inte! Isåfall imorgon, men ska till stan med Matilda en sväng. Har fullt upp nu känns det som, kräftskiva med de bästa på fredag, kanske minigolv på torsdag och sen måste jag klämma in storstädning på rummet och färga håret. Stress, men det kommer gå bra. Det löser sig ju väfän.
 
Hörs väl någon gång. PUSSSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0