jo men skitkul va

 

Vad heter du? Nathalie

Vad har du på dig? underkläder, mjukiskläder

Ögonfärg? blå

Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? dammit
Vart befinner du dig just nu? på min stol inne på mitt rum

Biter du på naglarna? nepp

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? *kollar* lila
nämn 2 bra filmer: born to race, warrior

Är du singel? yes

Vem är snyggasst? jag, skämt å sidooooo
Vem vet mest om dig? mina vänner
Vad vill du ha just nu? datorn jag får imorgon, tagggar typ
Rädd för? mörker och spindlar

McDonalds eller Burgerking? McDonalds!!

Sjunger du? det händer, när jag är själv
Vill du gifta dig? kanske det

Kommer du överens med dina föräldrar? ah, när vi alla är på bra humör
Din hårfärg? brunt

Vad ska du göra idag? inte ett skit, skööönt


Vad ska du göra i morgon? skolan, behöva gå runt på stan 2 timmar för att sen få datorn
Skor du hade på dig idag? ehhhh, mina blåa
Vad sover du i? trrosoor
Snygg färg? rött och svart
Favoritårstid? sommar BIG TIME!
Favoritmat och dryck? Har ingen favoritmat, favoritdrycken är väl typ cola eller sprite
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är nathalie - fett långt!!
Vad gör dig glad? massor
Hur svarar du i mobilen? hallå?

Sov du ensam inatt? yep


Vad gjorde du kl 08 imorse? satt på bussen in till Örebro
Vad var det senaste någon sa till dig? kommer inte ihåg :o
Druckit idag? dricka imorse, annars ingenting
Vad är det för väder hos dig nu? soligt, inte förvånad att det är fint när det är skola
Godaste glassmaken? choklad!
Drömmer du mardrömmar? det händer

Favoritklädsel? svarta jeans och linne

Favorit godis? äter allt typ!
Hur många kuddar sover du med? 2

Längtar du mest efter just nu? sommar 2013, haha

Vem har vart din räddning idag? ingen

Saknar du någon just nu? Saknar min Matildis massor

Godaste lukten? jaru, min DKNY parfym kanske
Vill du ha barn? ja det tror jag
Är det någonting som är stressigt? inte just nu
Längtar du till din nästa födelsedag? ah
Är du blyg? inte lika mycket nu som då
Vad gör du just nu? musik
Tycker du att du har fin dialekt? tycker ingenting
Tycker du om snö? ah, när det är snö julveckan, vid nyår och när vi åker skidor

Vad gör du om 10 minuter? antagligen sitter jag kvar här

Hur mår du nu? kasst

Vad är din önskan just nu? ingen aning

Har du något speciellt citat? naj

Vad lever du på? jag vet inte? mat?

Vad gör du om 5 år? har inte tänkt så långt, antingen pluggar jag eller har ett bra jobb

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? mina vänner från högstadiet

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Passar typ inte som något annat än Nathalie

Vad gör du på fredagskvällar? oftast är jag hemma och tjockar

Har du någonsin varit full? det kaaaaaaaan ha hänt...

Har du testat droger? haha, nej

Röker du? nej

Snusar du? nej

Hur många tabletter tar du dagligen? inga

Bästa minnet från sommaren? datorn och tvn ♥ Hah, nej men skara kanske

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? England

När var du där? Våras

Sköter du skolan? så gott det går

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? vet inte

Vilken va den värsta tiden då? Tiden då Doris och Atlas försvann, kan fortfarande inte fatta

Hur ofta gråter du? kan hända rätt ofta ibland

Vilken klass går du i nu? CmP12A på

Vilken skola? Thoren Business School!

Vad står det i ditt senaste sms? Be han ringa mej

 


Bara för att jag har så jävla tråkigt, har städat lite för att inte tänka på hur dåligt jag mår. Nu när jag sitter här rastlös så mår jag skit, näsan rinner massor och jag nyser hela tiden. Usch.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0