Kvällen & natten

Fifan
vilken rolig kväll/natt jag har haft! Kollade på en massa filmer, åt en hel del onyttigt och pratade. Först åt vi lite tacos och sen kollade vi på The Hunger Games. Bättre och bätte för varje gång jag ser den! Sen kollade vi på lite olika filmer. Runt 2, halv 3 så somnade Viola. Somna aldrig först på en övernattning med oss! Jag tog en penna och målade mustasch och lite skägg på Viola. Precis när vi skulle ta kort på henne så slog hon upp ögonen. Men ändå så fattade hon ingenting. Även fast hon hade en mobil vid ansiktet, jag höll i en penna, Mickis i en kork och alla garvade som fan. Det enda som hände var att vi fick en utskällning för att ha tagit hennes mobil. Viola är så söt när hon är trött, haha. Så mycket har jag nog aldrig garvat vid klockan tre i hela mitt liv. Jävlar vad kul det var! Vi somnade väl runt 4, vaknade vid 10. Känner mig skapligt död just nu, och förkyld. Ah men nice! Drog hem från Mickis för typ en halvtimme sen. Nu ska jag försöka fixa fram Iron Man 2 och Thor. Två filmer som jag verkligen vill se! Känner mig lite efterbliven som går direkt på att kolla på The Avengers utan att ha sett typ en enda film med någon utav ''hjältarna''. Den enda jag sett är Captain America. Så jag ska bara kolla på film resten av kvällen. Imorgon ska jag ta tag i läxor, massa tyska jag måste göra. PUSS!
 
 
De allra allra bästa. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Saknar er massor i skolan vet ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0