Ragga runt med mopepeden

Dagen tillbringades med Matilda. Först var vi hemma och dryga som fän, men sen drog vi ner till prästryggen. Var först tänkt att vi skulle bada men bryggan var typ upptagen. Läskigt vare. Sen kom det en massa andra dit, inga vi pratade med. Innan vi drog hem så åkte vi runt lite på Frövi. Coola brudar lixåm! Vilken tur att jag hittar i Frövi också, haha. Vilken tur att jag hade Matilda, får panik när jag sitter på moppen. Sen åkte vi hem och typ kollade på massa gamla bilder, fanns massa söta bilder på mig. Tihihihihi. Var så söt när jag var liten, vad hände? Nu har hon i alla fall åkt hem. Ska väl ta och mysa ner mig under täcket och fortsätta nörda framför datorn. Eller om jag slår på en film, har en film på datorn som heter Frenemy som jag aldrig har sett. Funderar på att se den. 
 
Vi tog en massa hoppbilder på studsmattan också, bara för att vi har ett liv. Men ingen blev bloggbar, så ni får vara utan. Haha. Inget bjudapåmigsjälv idag inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0