Solat

Efter att ha lyckats vara hemma från sjön i två, tre nätter så slipper jag inte undan längre. Ikväll tvingar mamma med mig ut på sjön. Får väl följa med ut då. Som tur är så är det bara familjen så det kommer nog bli någorlunda lugnt där ute. Lite senare ikväll så bjuds det på grillat hemma hos ett par kompisar till mamma och pappa. Mysigt! Så där kommer vi tillbringa kvällen. Lite grillat och lite fotboll. Kan inte bli bättre! Sverige - England. Taggad till tusen, ikväll tar vi dem!

Har legat ute och solat i några timmar nu. Solen dök upp ibland så jag passade på. Har faktiskt fått lite färg! Hoppas vädret kan hålla i sig några dagar nu. Vore amazing!



Ser ut som att jag nyss vaknat. Men bjuder väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0