Bak i arkivet typ

Fastnade framför min blogg och satt och läste den ett bra tag. November/December 2011. Vilka jävla tid alltså! Går inte att beskriva med ord. Saknar det så sjukt mycket, allt som hände i skolan, allting. Finns givetvis saker jag inte saknar, men just alla minnen och tider med Matilda i skolan. Alla gånger vi fått skrattanfall när vi inte borde, alla gånger vi inte jobbade någonting på lektionerna för vi satt och pratade och skrattade. Och alla gånger vi skolkade från någon onödig lektion. (Observera att det var lektioner som man inte lärde sig något av, haha). Vilka fina minnen, är så glad över att jag haft bloggen under den här tiden. Tänker aldrig ta bort den! Den är som en dagbok. Fan var vi tvungna att växa upp så fort och börja gymnasiet för? Vill inte växa upp, vill gå kvar på högstadiet och vara den där lilla fjanten som kaxade mot allt och alla och trodde att jag var någonting. Haha, det var däremot bara sjuan. Nej gud. Hoppas på att kunna träffa klassen på jullovet, men är så jävla långt kvar. Låt oss bara skippa denna hemska period och gå direkt på jullov. Skolan är hemsk. Får skylla mig själv som valde samhällsvetenskap.
 
Har lite sovmorgon imorgon. Typ två timmar! Ska somna till Vampire Diaries nu, godnatt!
 
Haha, så små och söta ♥
Löööööve mah shoes btw, ge mig ett par Ed Hardy i julklapp och jag... Bara ge mig ett par!

Kommentarer
Postat av: matilda

misss you homogaybarn! <3

Svar: pusssss <3
nnathis.blogg.se

2012-11-19 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0