Kommande dagarna

Tjena!

Ville bara göra ett inlägg och säga att jag ser fram emot helgen och dagarna efter helgen. Imorgon ska jag ta det lugnt precis hela dagen. Kolla på x-factor och bara tjocka. På lördag ska jag och min bästa mamma ut och äta på någon kinarestaurang sen ska vi på Breaking Dawn. På söndag kommer vi gå upp tidigt för att åka till Råsunda på öppet hus. Ska ju rivas så nu får man chans att ta med sig en stol och kanske lite gräs från planen hem. Tycker på riktigt att det är sorgligt att Råsunda ska bort, alla sånger som sjungs om råsunda? Jävla Friends Arena. Kanske ska börja sjunga ''Vi ser hur solen stiger över Friends Arena''? Haha, fuck no. Råsunda forever in my heart. I alla fall, efter öppet hus så drar vi till Hovet för hockey. Har aldrig vart på hockey förut så är riktigt taggad. Få se fina AIK spela! Synd bara att Fasth inte är med, hade så gärna velat se honom, sorgligt det också.
Efter helgen så kommer antagligen mina saker som jag har beställt. Beställde piercingsmycken till naveln och till läppen. Vill få allt nu så jag kan prova! Köpte både ring och stav till läppen så kommer nog köra på stav ett tag igen. Skönt!
 
 
Blev lite väl långt, inte meningen egentligen. Puss!
 
Känner att jag inte längre fastnar på bild. Min webcam ger ingen rättvisa. Fakesmile hur som helst, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0