Paus

tjatjatjatja!

Har ingenting roligt att skriva. Så tänkte bara säga (skriva?) att jag tänkte ta en bloggpaus eller något nu. Inte för att jag skriver så ofta ändå. Kommer kanske in ett inlägg ibland då och då när det är något speciellt. Känner att jag sitter alldeles för mycket vid datorn och det är rätt så mycket i skolan så det kanske inte är så bra. En tjej i min klass tog bort allt, facebook, instagram osv. Beundrar henne alltså! Vilken befrielse, skulle ockå vilja göra det. Men klarar mig inte utan facebook, haha. Får börja sakta men säkert. Vi börjar med 15 h istället för 17! Skämt å sido... Vi hörs väl någon gång!
 
Jäääääättesöt.

12-11-06 20:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0