Text

Nu har skolan dragit igång igen. Skulle vilja säga att det är väldigt jobbigt men samtidigt lite roligt att få träffa klassen igen. Däremot så har vi nytt schema och det är inte det roligaste schemat precis. Idag hade vi tre nya ämnen. Pedagogik, Engelska och Naturkunskap. Ser inte fram emot de sju veckorna innan jullovet! Bara att bita ihop kanske, vill inte klaga precis. Även fast jag slutar 3-4 i stort sett varje dag.
 
Ännu en anledning att vara rädd för att åka på kryssning. Fast i och för sig så tror jag inte att en 50 meter hög våg skulle kunna bildas där båten åker precis. För er som inte vet vad jag pratar om så såg jag en film igår som heter Poseidon. Handlar om att en 50 meter hög våg träffar en stor båt så att den slår runt och hamnar upp och ned. Man får följa med ett gäng människor när de försöker ta sig upp till propellerna för att sen ta sig ifrån båten. Båten början sakta sjunka, människorna jagas av både vattnet som stiger och blixteld. Vissa stunder kunde jag inte ens kolla, fick verkligen panik! Fast bra var den.
 

Är skapligt trött just nu. Fick max 5 timmars sömn inatt. Gick inte och la mig förrän 12, men kunde ändå inte somna. Vanligtvis brukar jag få panik och ångest när jag verkligen inte kan somna. Men den här gången fick jag inte det, kände att det var ''på väg'', men hann somna innan. Däremot så kom jag på mig själv flera gånger med att prata i sömnen, eller prata med mig själv. Och imorse ringde alarmet vid 5 och jag var helt borta. Inatt ska jag tamejfan sova! Godnatt!!!
 
 
Grymt långt inlägg alltså. Den som orkar läsa får en kaka.

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

håller med dig

2012-11-05 @ 23:47:47
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0