Jag spelar slender

Kommer ångra så jävla hårt att jag la ut den här videon. Tog hem Slender idag för att prova spela det. Har kollat på Pewdiepie flera gånger när han har spelat och det ser ju inte läskigt ut när man själv inte spelar. Blev en helt annan sak när jag spelade. Spelade i 17 minuter och hittade en lapp. Cuttade videon lite så att den blev kortare. Och nej, jag fejkar inte skriket (pipet?) eller någonting. Haha, älskar att jag gör såna pip när jag blir rädd. Åh, titta och njut!! Haha..

HAHA FAN VAD PINSAMT. Skitsamma, lägger ut skiten ändå! Spela aldrig Slender, jag varnar er. Ni kommer sätta hjärtat i halsgropen.

Märkte nu att videon är lite fucked up. Men det är för att den inte sparades korrekt så den hoppar över lite delar. I alla fall så hoppar den till att jag håller för ögonen, men jag höll bara för ögonen för att det började låta sådär konstigt när man dör och slender man kommer fram. Om ni fattar. Ljuset är också kasst.

 

Det är synd att ljudet är så kasst och att man inte kunde se när jag spelade.


12-10-30 17:03

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg.. allt bra ? :)

2012-10-30 @ 18:24:10
URL: http://juliaekholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0