HDMI

Påminn mig om att aldrig mer ha på mig skor med hög klack när jag måste stressa till tåget.

Hade 7 minuter på mig att ta mig från tredje våningen på skolan till tåget som låg på andra sidan järnvägen. Ville inte att någon skulle se mig springa i klack så försökte gå snabbt, herregud vad mina vader fick ta stryk! Trodde de skulle sprängas efter det. Hann i alla fall med tåget precis!
 
När jag kom hem ifrån skolan så började jag plugga matte på en gång. Hunnit med en hel del. Har däremot inte gjort nå historia, gör lite på lektionen imorgon istället! Just nu sitter jag och kollar på datorn via HDMIkabel till tvn. Mamma och pappa köpte till mig idag, glad jag blev! Nu kan jag äntligen se filmer med text som jag själv laddat ner och alla streamde AIK-matcher. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0