Lindemarken

Godmorgon!
 

Måste verkligen sluta att titta på The 4400 på kvällarna när jag är trött. Kollade igår och jag somnade, så har det aldrig varit förut när jag sett ex. Gossip Girl. Så otroligt jobbigt att behöva spola fram och försöka hitta där man somnade. Inte en lek! 
 
Hade grymt kul igår. Åkte in med Hanna och Mickis, lite senare kom Evelin, en annan Hanna, Lisa och två kompisar till henne. Så vi gick runt lite. Det var några av oss som provade på en sån där rodeotjur, eller vad man ska kalla det för. Såg grymt kul ut! Dock vågade inte jag, ville inte ramla av, haha. Sen köpte vi lite godis och åkte karuseller. Jag åkte bara den där snurrande saken, vet inte vad den heter? Det räckte för att jag skulle bli spyfärdig. Sen åt vi, kycklingrulle! Efter det kunde jag inte stå upp utan att må illa. Så när vi väntade på tåget hem så var jag tvungen att sitta ner, usch. Sen var vi hos Hanna ett tag, åkte hem vid halv tolv kanske. Gick direkt och la mig, somnade nästan på en gång.
 
Har haft sjukt kul, men nu är jag sjukt pank. Skyldig Hanna typ 30 kr, och min lillasyster 40. Inte roligt att vara fattig! De får väl tillbaka nån gång i framtiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0