12e April 2011

Tja! Sitter och käkar banan, har precis slutat skolan. Dagen har varit seg men ändå har det gått riktigt fort, ibland går det nästan för fort. Okey, skolan kan aldrig gå för fort, men helgerna ska vara saktare tycker jag..
Bilden idag var nog bäst må' jag säga! Satt vid ett bord med Matilda, Alexander, Jesper och Anton, härliga killar! Så roliga ämnen vi kan prata om alltså, haha.
Sen så kastade Jesper iväg Antons vattenflaska så den träffade bordet, precis mellan två personer. Sa till Jesper att han ändå kunde ha siktat liiite bättre, undrar vem jag syftade på att han skulle träffa? ;) Mohah.
Så han kastade den självklart igen, fast jag var ju ironisk så jag ville ju inte att han skulle kasta iväg den. Så självklart träffade han lampan så den gick sönder. Stackars vikarie..


Wei, fint väder!
 
11-04-12 14:44
Trackback


RSS 2.0