19e April 2011

Chäna! Har varit med Alexandra enda sen vi slutade idag så har inte skrivit någonting, palla? Haha.
Vi gjorde ingenting egentligen. Satt och pratade om allt typ. Finns inte så mycket att göra, när man var liten var det typ att leka med barbies och sånt. Det har jag vuxit ifrån, hah.

Så otroligt härligt när det är ljust ute! Man skulle tro att klockan var sex nu eller något. Jag skulle egentligen kunna sticka till Moa nu eller vad som helst, det är inte alls långt och det är inte alls mörkt så, ah. Fast nu ska jag äta. Har matteprov på torsdag men orkar inte träna idag, finns ingenting att träna på i boken.. Får träna imorgon istället!

Kameran har varit hemma hela dagen idag, har inte orkat tagit nå kort alls. Vänta bara tills jag får min nya.. ''flickiga'' design!


Ph: Ah, får väl bli en lite gammal bild från studsmattan. Får duga.

 

11-04-19 19:57

Trackback


RSS 2.0