20e April 2011

Antagligen är ni ute i det fina väder istället för att läsa min ''bästa'' blogg.
Kom precis hem från skolan och nu sitter jag och redigerar bilder. Ni vet så dem får runda kanter, blir finast så tycker jag. Vad gör ni idag då? Jag har typ jättetråkigt. Men jag tror att dem flesta blir tvingade av sina föräldrar att dem måste plugga matte, alla åttor ska ha matteprov imorgon. Hehe, jag har liksom ingenting att jobba med. Gjorde allting i skolan idag och nu vet jag inte alls vad jag ska träna på. Kollar väl bara igenom alla exempel igen som brukar stå i små blåa rutor.

Det är inte rikigt lika fint väder idag som igår, igår kunde man vara ute och sola på studsmattan men idag känns det lite för kallt för det. Men här inne är det varmt som saaaatan.

Vi hörs senare, har i alla fall ett inlägg till på gång, sen kanske det kommer flera senare ikväll. STAY HARD!


Ph: Tror detta kort togs.. igår. Bara jag som stör mig på den där runda skuggan vänster om min lampa som jämt är med på mina bilder?

Btw, kom på att jag måste dela med er om att pappa har min älskade mobil just nu. Han kommer väl hem efter att Linus varit vid tandläkaren, vilket kommer ta några timmar. Tro mig, om en kvart kommer jag vilja ha min mobil och när jag inte hittar den kommer jag få panik och tro att jag tappat den någonstans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0