25e April 2011 - Skrevs 24e April 2011 ;)

Godmorgooooon ! Är antagligen ute vid stugan och sover i en våningssäng i ett vitt och jättesnyggt rum ! Låter härligt det, avundsjuka? :D

Idag kommer Viola hit, var bestämt så i alla fall så jag tror hon gör det! Ska som sagt ha en skräckkväll då vi ska kolla på massa skräckisar. Om vi hittar några, haha. I vårat filmskåp på har vi skräckfilmer som the hill have eyes och dem, men dem verkar alldeles för mycket så kommer antagligen skita på mig om vi ska se på dem. Och när vi ska sova får jag ta ner min spegel som sitter bredvid min säng, hehehe. Men kanske inte blir lika rädd nästa gång jag ska se skräckfilm isåfall! ;)

Hoppas ni får en fin morgon, kommer jag få i alla fall ! Så vida det inte regnar här ute, hoppas inte det.

Haha, vad konstigt det blev att skriva idag den 24e och låtsas som det är den 25e. Fast det är det ju när ni läser. Nä, nu krånglar jag till det en massa. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0