26e April 2011 - Med Viola

Hellouh! Nu är vi vakna och.. inte särskilt pigga. Vi försökte väl sova ca 01 eller någonting. Hann väl sova i några timmar innan jag började höra Viola viska där nere från golvet där hon sov. Tydligen hade hon vaknat och kunde inte somna om. Hon hade viskat mitt namn ett bra tag utan att jag vaknat, haha.. Sen så la jag mig i fotändan för att hon inte skulle känna sig ensam, men sen så sa jag bara ''Nu försöker vi sova igen'' och så slocknade jag. Där låg Viola och kunde inte somna om. Schysst jag är va?
Fem minuter senare så väckte hon mig igen, hon hade väl kanske inte hunnit somnat. Med tanke på att vi kollat på skräckfilm är det nog inge vidare kul att ligga på golvet själv medan alla andra sover.
Viola ville kolla på film då, en komedi. Så vi kollade på Gullivers Travels. Jag sov halva filmen men vaknade ibland när Viola började garva som fan. Kände mig lite borta då, hehe.
Filmen tog slut jättesnabbt och då sa jag att vi kunde prova sova igen, jag slocknade självklart lika fort då också. Viola fick försöka ett tag innan hon somnade.

Men nu är vi iallafall vakna! Vaknade före henne så jag gick runt och städade lite inne på rummet och försökte att inte väcka henne. Ibland råkade jag väl sparka i foten i något hörn men lyckades undvika att skrika, buhu.

Ska ta och äta frukost nu tror jag, är jääättehungrig! Uppdaterar väl någon gång med (om jag har) bloggbara bilder.
 
11-04-26 09:27
Trackback


RSS 2.0