4e April 2011

Tjena! Blev att gå upp sex idag för att åka med mormor till ''jobbet'' halv sju. Gash vad mycket vi har gjort idag! Tiden gick så fort, och det var även rätt så kul eftersom att det var så nytt. Fick skriva en massa på datorn och skriva en massa på paket. Tänker inte sitta och skriva allting för då blir det ett jävla långt inlägg.

Har varit hos farmor en sväng idag, cyklade dit och hem och daaaaaamn vad jobbigt det var! När jag kom hem tog jag lite sallad som mamma hade gjort älskar verkligen sådan sallad, så gott.

Ha det fint! ;)

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jodå! Jag kan fixa en design till dig. Men det vore bra om du bestämde färger, tema, och layout lite. o.s.v (för då vet jag bättre hur jag ska lägga upp det för att få det så bra som möjligt)

Även om du har några bilder du vill ha med i designen så kan du skicka dem i ett mail till mig ^w^

Så kan jag försöka mig på att göra en design åt dig. Sedan kan jag skicka stilmall och kodmall i ett mail när jag är färdig, så är det bara för dig att kopiera och klistra in.

2011-04-04 @ 20:20:02
URL: http://chromaggia.blogg.se/
Postat av: Maggie

Låter bra! Är inte heller så tjejig av mig. Egentligen är jag någon form utav svartrockare som lyssnar på japansk metal och hårdrock. Det syns inte direkt på min design, right? Haha ^w^



Hur som helst så låter det skitbra. Om jag fattat det rätt så ska jag hämta lite inspiration ifrån foki med det rosa? (Gillar hennes blogg) Men samtidigt slänga in det svarta, och lite av din personlighet i designen.

Angående bilderna kan du skicka dem till min mail så fort du har tagit dem! Under tiden gör jag det praktiska i din design. Skriv gärna i min blogg när du skickat bilderna! Tittar nämligen till bloggen oftare än mailen.



Och angående menyn. Vill du ha den uppdelad u "rutor" så som jag har? ^-^

2011-04-04 @ 21:37:02
URL: http://chromaggia.blogg.se/
Postat av: Maggie

Låter bra! Är inte heller så tjejig av mig. Egentligen är jag någon form utav svartrockare som lyssnar på japansk metal och hårdrock. Det syns inte direkt på min design, right? Haha ^w^



Hur som helst så låter det skitbra. Om jag fattat det rätt så ska jag hämta lite inspiration ifrån foki med det rosa? (Gillar hennes blogg) Men samtidigt slänga in det svarta, och lite av din personlighet i designen.

Angående bilderna kan du skicka dem till min mail så fort du har tagit dem! Under tiden gör jag det praktiska i din design. Skriv gärna i min blogg när du skickat bilderna! Tittar nämligen till bloggen oftare än mailen.



Och angående menyn. Vill du ha den uppdelad u "rutor" så som jag har? ^-^

2011-04-04 @ 21:37:29
URL: http://chromaggia.blogg.se/
Postat av: Maggie

Låter bra! Det är bra att du själv vet ungefär hur det ska vara upplagt. För det sparar tid. då vet jag exakt hur jag ska göra från början :3



Ang. presentation är det något jag själv ska lägga in även på min blogg (Som jag än sålänge varit för lat för att göra). Det är extremt bra med en presentation :3 Och den är enkel att fixa, så det blir inga problem! Skicka gärna en bild du kan tänka dig att ha i presentationen (alltid trevligt att ha en bild där).



Om du vet några fina bilder från weheartit du vill ha kan du bara skicka länk till dem med!

- Börjar göra grunden för din design nu.

2011-04-04 @ 22:12:21
URL: http://chromaggia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0