Bra kämpat!!

Hey you!
Vilka tror ni vann idag? Jo, inte var det vi i alla fall. Men inte konstigt så jäkla ''schysst'' motståndarlaget körde. Tacklas liiiite mer va, man flyger ju för fan.
Aja, det var bra jobbat 8B i alla fall! Och kom igen, varför gå runt och säga ''sopa'' till oss hela jävla tiden? Vafan, ni kom ju inte ens till final! Asså, ett par killar menade jag det till.
Sen att man går runt och snackar skit bara för att vi var dåliga accepterar inte jag. Blir så jävla trött på såna människor, vi gjorde vårat bästa, mer kan vi väl inte göra?
  Jag var lite arg först över att vi förlorade, men det gick över rätt så snabbt. Vi har redan vunnit skiten en gång.

Mår skit just nu. Ont i halsen, snorig, allt. Skönt att det är påsklov nu iaf!

Haha, stackars alla sukkers som börjar skolan på måndag!



Sry om det är någon som läser min blogg och typ tar åt sig. Men mår dåligt och allt, blääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0