Första april tvåtusenelva

Jag gick upp sex, sen så kollade jag i almanackan och ser att jag ska vara hos tandläkaren 8.50, vilket betyder att vi inte kommer åka dit förrän vid åtta. Då var det helt onödigt att gå upp så tidigt! Kunde ha gått upp vid sju eller något! Kommer missa svenskan, biologin (som vi tydligen ska fika på idag, det var några i klassen som skulle baka) och sen kommer jag tillbaka till SOn tror jag. Så jag hinner med det och idrott, så då skiter jag i att fixa mig.
Asså, varför är det alltid jag som ska bort när det är fika? Jag älskar ju det! :(

Aja, what ever. Är förkyld nu i alla fall, asjobbigt! Trodde jag skulle dö när jag reste mig upp ur sängen, allting snurrade. Men jag orkar nog dra iväg till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0