Har man tråkigt så har man..

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
 Nej, varför skulle jag?
Något husdjur : Hund, katt och fågel..
Någon favoriträtt : Nej, den ändras hela tiden 
Någon flick/pojkvän : nope
Puder på dig : Det var riktigt länge sen jag hade!
Några framtidsplaner : Bo i London, bara måste göra det!
Någon sjukdom : Nä, inte vad jag vet om i alla fall.
Gymkort : Nä, men skulle vilja ha..
Några kärleksproblem : Huhu, svårt att ha det när man går på Fröviskolan.. xD
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet...?
Duschat idag : Nej
Någon kompis som snarkar : Nej, men en hund som snarkar, räknas det?
Någon vän som spelar i ett band : Nej, men fatta coolt?!
Några mvg:n : Haha, nej nej nej!

Någon som förstår dig : Ah, har jag nog
Tuff kompis som kan försvara dig : Naej, tuff vet jag inte..
Något beroende : Godis, typ det värsta man kan ha ju :(
Fikat idag : Ah, i skolan. Förutom i skolan så fikar jag aldrig! :o
Nagellack : Svart, fast allt är typ borta
Någon vän som bor i ett annat land : Nä

VEM ? .. 
Avskyr du : Den listan blir lång, men tror dem flesta vet ifall jag hatar dem eller inte! ;)
Hånar du : Ingen, tror jag?
Delar du mest minnen med : Familjen
Längtar du mest efter : Ingen
Stör du dig på : En massa jävla falska personer, som ser mig som ett 2handsval
Gosar du med : Nobody
Lagar mat : Oftast mamma, men ibland jag.
Diskar : Det är typ bara jag som gör det  :p
Tror att den är någon : Typ alla wannabe's i sjuan, bara att inse liksom

VILKEN ? .. 
Tidning läser du : Ingen
Buss åker du oftast : Vilken buss? Ehm, skolbuss..?
Frisyr har du : Sidecut
Dag fyller du år : 28 Juli
Årstid föredrar du : SOMMAR!
Stad är du uppväxt i : Negativa Frövi, usch.

VAD ? ..
Gör du nu :
 Inte ett skit, kanske baka sen?
Gör dig till en bra människa : Jag stället upp får mina icke falska vänner
Gör dig till en dålig människa : Har en hemskt attityd
Vill du arbeta med : Har inte den blekaste
Är roligast just nu : Ingenting, får hål i öronen av allt tjatande just nu.
Har du på dig nu : Typ vanliga kläder.
Har du för smink idag : Orkade inte ha någonting idag, hade ju bara två lektioner
Äger du för skor : Ett par ed hardy, som var vita en gång i tiden
Har du för storlek i skor : 36
Läser du för bok : Ljudet av ditt hjärta
Ska du göra nu : Vänta på att Linus kommer hem, fixa fram en bra film och sedan baka tror jag, om Linus vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0