Hinsebergsbron

Vad skönt det är att kunna vara ute mycket nu utan att frysa!

Nu vet jag hur det känns att vara utan både mobil och cykel. Jag skulle cykla till Evelin men kom på att min cykel var hos mormor, så då tänkte jag smsa henne och säga det. Men inte fan hade jag min mobil. Men som tur var så fanns det en annan cykel där som jag kunde ta så länge. Vart lite jobbigt bara att släppa runt på den hela tiden.
Jag fotade inte så mycket, vart väl vid en 30 bilder tror jag. Har suttit och redigerat dom lite.

Happ, kanske bäst att jobba lite matte nu då..? :(


Ph: Något torn vid kaninholmen (tror jag det heter.) Ligger ungefär vid Hinseberg, ni vet kvinnofängelset? Nä, antagligen inte..

Är som sagt inte så bra på att fota, men min kamera är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0