I wanna hurt you just to hear you screamin' my name

Tjaaaaaaa! Hängde med ut på sjön i alla fall. Hade inget annat för mig och jag hade inte sett hur det såg ut där innan vi målade om eller la nytt golv i ett rum. Vart riktigt snyggt!
Jag gjorde väl inte så mycket där ute, var inte väder till att sola. Låg mest och läste och så. Nu tror jag att jag ska tvätta mitt hår som känns riktigt vidrigt. Måste typ tvätta håret varje dag för att inte se äcklig ut. & nej, håret ser inte äckligt ut bara för att jag tvättar det varje dag.

Vad ska jag göra sen då? Har för mig att det var någonting men kommer inte ihåg vad som vanligt.. Tänker inte sticka ut och springa idag i alla fall, alldeles för fint väder, hehe. Fast fan, måste ju egentligen ''hålla igång'' tills på torsdag då det är handbollsfinal som min klass kommer äga i! Får väl springa lite här inne, haha.
Åh vad sur jag blir, kommer inte ihåg! wtf, aja, hörs!




Gulligt..

11-04-18 18:56
Trackback


RSS 2.0