late update

Wtf, har suttit och funderat på hur jag vill ha min design. För visst är det roligare att blogga när man har en fräsch design? Men inte fan kommer jag på hur jag vill ha den. Ett tag ville jag ha en mer rosa design, lite som fokis, för den är urgullig och det verkar kul att blogga när ens blogg är söt typ. Men samtidigt så är rosa inte min färg precis, och skulle designen vara ''jag'' så skulle den se mörk och så ut. Så jag har faktiskt ingen aning. Tror jag kommer köra på den mera rosa stilen, funkar väl ändå? Får försöka få med ''jag'' i det hela. Måste bara hitta någon som gör designer gratis först och det är lättare sagt än gjort..

Kommentarer
Postat av: Simon Borin

sv: Du kan ju alltid vara med och tävla om en gratis bloggdesign, gjord av mig i min designtävling! :)



Tävlingen hittar du här:



http://simonborin.blogg.se/2011/march/gratis-bloggdesign-tavling.html



Vinnaren väljs ut imorgon kväll! ;)



2011-04-03 @ 17:09:21
URL: http://simonborin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0