Mars 2011

Första april nu då! Undrar hur många gånger jag kommer bli lurad idag? För två er sedan så ringde Matilda till mig och sa att hon hade magsjuka så hon kunde inte följa med och praoa på Lilla Grön, gick självklart på det.

Detta har i alla fall hänt under Mars!

Åt massa godis, på en Lördag.


Var ute vid stugan.


Tog en massa söta kort med Misty!


Klippte av mitt rätt så långa hår.


Åkte 4-hjuling med Linus, den är lite liten som ni ser..


Det haglade ute, men de försvann lite snabbt som de kom.


Träffade fostersyster (bild från dagen då jag träffade henne) ♥


Det var väl typ det, brukar inte hända så där jättespeciella saker för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0