påskmust och påskmat

Glad påsk!
Eller det kanske man inte säger förrän imorgon? Vi har hur som helst firat påsk idag. Spelar ingen större roll då påsk knappt betyder någonting för mig. Midsommar är viktigare än påsk för mig.
Vi åt och sådär, vi åt jul, påskmat och drack jul, påskmust. Haha. Fast maten smakar absolut inte lika gott som den gör vid jul.
Även fast vi firade påsk idag så får inte jag mina påskägg förrän imorgon, åeh! Ska till mormor med syskonen och leta påskägg som vi gör varje år. Fast denna gång sa jag att jag hellre vill ha pengar i mitt påskägg, men morfar tyckte inte det. :(

Ska kolla på film nu tror jag. Har valt ut lite barnfilmer så ska se vilken det blir! Antagligen flera, är inte ett dugg trött.


Någon som vet någon bra skräckfilm? Vanligtvis hatar jag skräckfilmer men jag och Viola ska ha en kväll då vi kollar på skräck på måndag. Ett måste är att vi kollar på en barnfilm det sista vi gör innan vi somnar, annars kommer jag aldrig somna..

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-23 @ 02:30:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: hanna

gå in på min blogg och rösta på dagen sötis! tack på förhand kram hanna.

2011-04-23 @ 11:25:36
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0