To show you hold you

Tog bara en cool rubrik ni vet.

Tja! Kom precis hem från skolan, vilken seg dag det varit.

På svenskan så pratade vi lite om handbollen som är imorgon, åttorna ska möta åttorna för att sedan se vilka som går till final. Förra året var det min klass som vann, hoppas på det nu igen! Just nu har vi inget lag, men om vi inte har det innan vi ska köra så kommer alla tjejer i klassen behöva vara med. Tycker egentligen att det är bra, tycker liksom att man kan ställa upp för klassen.
  Så ah, får se hur det går! Förra året på finalen gjorde min klass bort sig som fan, dem ropade upp i högtalaren ''Och här kommer.. 7aaaaa'' typ. Och då så var självklart våran målvakt (som skulle springa först när det var våran tur) lite förvirrad så hon trodde att dem sa 7b så då började hon springa ut. När hon kommit halvvägs så ser publiken oss komma, hahaha! Så jävla pinsamt, alla garvade åt oss.

Lillasyster ringde nyss och frågade ifall jag och anonym ville följa med ut på sjön. Men jag tackade nej, orkar inte nu när det inte är fint väder och sen blir det inte samma sak när det inte är bara familjen u know, blir inte lika roligt liksom. Så jag stannar hemma! ;)


Höööööörs!
 
11-04-14 16:18
Trackback


RSS 2.0