Töntaaaaar

Aha, har varit på träning idag då. Var inte alls taggad, som vanliiiigt.. Nej men jag kände mig typ död, det fanns inte liv i stegen, eller i mig. Sen så gjorde jag typ fel hela tiden. Kanske beror på värmen?

Är hemma nu iallafall, mamma skjutsade in mig sen så fick jag ta bussen hem. När jag satt och väntade på bussen satt det två tjejer, emos som rökte & snusade. Tydligen trodde dem att jag satt och stirrade på dem vilket jag inte gjorde, hade ju solbrillor på mig så det kunde väl inte dem se. Så dem satt och gav mig bitchblickar typ hela tiden. Det roligaste var att dem verkligen inte kunde använda kajal, såg förjävligt ut. Sen så visade ena ''tjejen'' halva arslet. Dör så kul det var!! Där tror dem och sitter att dem är coola och så sitter en utav dem och visar halva arslet, haha!
Det visade sig att ena 'tjejen'' var en vän till Ida. Det sorgligaste var att då var hon blondhårig och söt, nu ser det ut som att hon skulle kunna mörda en person när som helst.

Måste ut och vattna blommorna nu tydligen, sa åt.. en annan att göra det men måste göra det själv ändå. Blä.



Weii, snackade lite med pappa!
Pappa:
Du kan väl laga mat föresten? (Sa han till mig)
Jag: Men då får ..Anonym.. vattna blommorna!?
Pappa: Ja absolut, absolut.
Får göra pyttipanna, det kan väl inte vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0