You can't make up your mind mind mind..

You seem like the type to love 'em and leave 'em, and disappear right after the song.

Har inte uppdaterat ordentligt på ett tag, har varit ute vid sommarstugan, varit med Matilda, haft tjejkväll och varit med Viola. Har typ haft fullt upp.
Imorgon är det valborg, ''åh vad kul!'' tänkte jag då. ''Då kan jag sticka hem till Matilda och slagga där tills på söndag !'' Men den planen gick i bitar lika fort ska jag säga er. Det är visst träning på söndag klockan 14 som vanligt. Jag säger inte att det är jobbigt, men asså klockan 14 är den värsta tiden som finns. Kan liksom inte slagga hos någon då. Eller ah, kan kan jag väl men det blir jävligt jobbigt eftersom att Matilda bor typ en mil ifrån mig. Så ah, vafan ska jag göra imorgon? Hanna ska vara med Papola och Fredrik. Så vettefan vad jag ska hitta på. Kan visserligen vara med familjen, men jag.. vill göra något annat helt enkelt.
Kommer väl på någonting jag kan hitta på, finns säkert någon jag kan haka på eller så.

Ska väl käka lite pizza nu då, avundsjuka? Mjorå, jag vet ! ;)


Btw så kommer min design upp snart, men frågan är om tjejen som gör designen ens lever längre..? Okej, där var jag taskig..


Ph: Togs på påskafton. Omg, I look soooooooooo cute .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0