110817 - Mopeden till skolan

Just nu känner jag mig så otroligt lättad att jag har moped. Åkte med den till skolan idag eftersom att jag annars måste åka den lilla bussen hem. Det kändes riktigt skönt att bara kunna ta moppen på en gång när jag slutat istället för att stå och vänta på bussen.

Fast jag tror att jag failade lite idag. Vart så stressad när vi skulle dra iväg till prästryggen. Så hade hoppat på moppen och allting och skulle köra iväg. Då kommer jag på att jag inte hade låst upp den, så den gick inte att köra med.. Det kändes inte så proffsigt, hehe..


Har precis käkat mackor med paprika på. Asgott, typ som godis! Ligger och kollar på ett avsnitt av heroes också. Finns inte så mycket att göra liksom.


Weheartit

Yummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0