110820 - Vaknade klockan åtta

Men åh så härligt!
Bara för att det äntligen blev helg igen och jag skulle få sova ut så vaknar jag tidigt. Jag vaknade vid åtta! Fatta sur jag blev. Jag som ville sova.

Idag hade jag tänkt att jag skulle ut och springa. Vädret tillät inte mig att springa igår så gör det idag istället. Sedan vet jag nog inte vad jag ska göra. Jag och lillebror kanske åker någonstans och säljer jultidning. Jag har ställt in mig på att få en TV! Tror ni jag lyckas? Det tror inte jag..



Eftersom jag inte kan sova kollar jag väl lite på heroes.

Jag lovar att jag ska ta lite bilder med kameran idag. De senste dagarna har jag bara lagt upp bilder från weheartit. Det är ju inte lika kul som egna bilder, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0