Älskar helt enkelt min underbara tandvärk

Suveränt.
Läste ni mitt förra inlägg om att en förkyldning skulle sitta fint? Jag tror jag hoppar det. Förkyldning och tanvärk är ingen bra kombination. Jag var hos tandläkaren igår och spände tandställningen både uppe och nere. Nu har jag aldrig haft såhär ont i mina tänder i hela mitt jävla liv. Jag hade riktigt ont igår kväll och gick och la mig vid nio, och då somnade jag faktiskt. Men vem vaknar inte igen vid halv tre och har ondare än förut?! Usch. Som tur var kunde inte mor min sova så hon fixade en alvedon till mig, det blev inte alls bättre. Jag tror jag låg och grät inatt, jag jag har för mig det. Bara för att jag hade så ont.
Kunde inte sova efter det, men somnade efter någon timme som tur var.


Kul att jag får gå hungrig idag också. Tänker definitivt inte äta något för då får jag bara ont igen. Tro mig, jag svälter hellre. Får väl hoppas på att det är soppa idag i skolan?


Dagen då jag fick tandställning. Jävlar vad stor i käften jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0