Grattis min älskade farmor!

Är äntligen tillbaka efter första skoldagen. Kändes jobbigt som fan att vara tillbaka, men ändå rätt så skönt att inte bara ligga hemma vid datorn hela tiden. Fast det kanske bara är jag som gör det föresten..? Hehe..

Dagen var väl helt okej tror jag. Det blev lite ''problem'' med bussarna också. Åker vanlig länsbuss på morgonen, men på eftermiddagen måste jag tydligen åka liten länsbuss. Vet ni hur sur jag blev eller? Liten buss är lika med åka in bakom frövifors, aslångt ju! Pissed of tjej asså..
Ska nog fråga busschauffören jag åker med på morgonen om jag åker med han hem också. Om jag inte gör det kommer jag nog springa tillbaka till huset och ta moppen till skolan. Orkar verkligen inte sitta och åka buss åt en massa håll, det suger!
Visserligen åkte jag mycket mycket länre förra året, men ändå!?



Mina kära föräldrar är ute på sjön nu. När de kommer in far vi iväg till min kära farmor som fyller år. GRATTIS FARMOR! Älskar dig mycket mycket mycket! ♥



Ska dra ut och hämta moppen nu, måste lära mig hur fan man låser den ordentligt. Annars kommer jag stå i tio minuter imorgon och försöka få igen låset.


Have a greeeeaat day bitchäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0