Jävla helg

Vaknade upp med världens dåligaste humör.
Varför ska en helg vara så förbannat kort? För det första så är jag alltid så trött så jag spyr redan vid tio, så jag går och lägger mig innan elva. Sen så vaknar jag före nio också, det går fan inte att kunna sova ut! Hatar..

Lika bra att gå upp nu då.
Orkar inte ligga kvar i sängen, det är för varmt. Fast som tur är så har jag en fläkt på min lampa, så kanske ligger kvar ändå.






Idag blir det noramarken kanske, så får se om jag skriver sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Godmorgon! Sovit gott? :)

Jag har en massor tävlingar på min blogg som avslutas idag, 4 stycken varav i tre av dem kan man vinna jättesnygga smycken! Du kanske hittar nått som passar din? Passa på att anmäla dig, innan dem avslutas! Här hittar du dem:

http://hannalovisasol.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-08-28 @ 09:21:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0