Jippie

Har pluggat lite nu. Gjorde ett par tal i matteboken vilket jag fick helt rätt på. Känns väldigt awesome att klara det även fast vi nyss börjat med det! Så nu har mitt självförtroende gått upp lite, haha. Sedan har jag gjort uppgifterna i häftet vi skulle göra tills nästa vecka, i HK. Fast jag fattade inte sista frågan. Får ta den på lektionen då.

Om några timmar så ska jag ut och springa för tredje dagen i rad. Är himla skönt att vara ute och springa. Det känns bra när jag kommer hem och får ta en kall dusch och så. Anledningen till att jag ska ut om några timmar är för att jag för en timme sedan åt. Så jag måste vänta i nästan två timmar innan jag kan sticka ut, annars får jag håll. Inte speciellt skönt kan jag säga. Så då väntar jag hellre med att springa till kvällen. OM det inte är värsta ovädret. Regnar det lite så gör det ingenting, det blir bara skönt!



Glömde lägga in outfiten från igår som jag sa. Dumma mig, varför sa ni inte till mig? Haha..
Men jag nästan likadan ut idag, förutom håret kanske. Men det är inte så noga.

11-08-19 16:33
Trackback


RSS 2.0