Ny engelskalärare

Tror jag snart ska gå och lägga mig faktiskt. Jag känner mig ganska trött och imorgon börjar allvaret. Dessa två dagar vi vart i skolan så har det varit rätt så lugnt, vi har inte haft vanliga lektioner och inte följt vårat vanliga schema. Nu ska vi börja med vanliga lektioner och vanligt schema igen. Känner väl si sådär måste jag säga. Någonting som jag ser fram emot är att se hur våran nya Engelskalärare är. Sist vet ni kanske att vi hade världens sämsta lärare. Skulle inte ha förvånat mig om jag skulle ha fått IG i det ämnet då jag inte gjorde någonting på lektionerna. Fattade inte ens vad läraren sa.
Så det ska bli roligt (faktiskt!!) att få en ny och förhoppningsvis bra engelskalärare.


Tar moppen imorgon igen. Vi slutar vid 14.35 har jag för mig. Inga bussar går då och jag orkar inte vänta. Känns som att jag har mer frihet om jag åker moped liksom!






Har också skänkt 150 kronor till barnen i Afrika via sms. Varför inte göra det du också? Kände mig väldigt happy då jag vet att jag ''hjälpt till'' lite i alla fall.



Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!! skulle kunna gö det om vi inte precis hade börjat skolan ÅÅ xD men du får jätte gärna hitt på nå mer :D

2011-08-17 @ 20:29:29
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0