Skulle sitta fint med en förkyldning.

Shit, börjar bli förkyld. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hatar att vara förkyld för jag kan aldrig sova på nätterna då. Dock vill jag i så fall att förkyldningen ska komma på torsdag. Det var sagt att vi skulle vara lediga från skolan på fredag men eftersom att vissa av skolans lärare inte verkar ha alla hästar i hagen så blev det inte så nu. Trist! Hade sett fram emot att inte gå hela veckan. Fast vad hade man väntat sig? :)
Vore bra om jag blev riktigt förkyld torsdag, för då kommer jag vara hemma på fredag. Vore perfekt!

Hehe, hoppas ingen vuxen läser detta, för då blir det inge kul om jag kommer vara hemma. Fast vadå, är jag förkyld så är jag, vill absolut inte riskera att smitta alla mina kära vänner. HEHE...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0