Ut och springa eller kolla på film?

Men SUPER att jag direkt när jag kom hem från skolan skulle öppna en påse med fågelmat som innehöll små kulor av något slag, och så råkar jag häva ut hela skiten på golvet. Tror ni det blev mycket på golvet eller? Ja, det blev ''rätt så'' mycket. Så jag fick lika på golvet och plocka upp det som gick, det var inte så roligt. Varför jag? Haha..

Slutade 14.05 idag så jag tycker att skolan gått väldigt fort. Vi hade fyra lektioner som bland annat innehöll Musik. Gillar inte musik så mycket, speciellt inte när vi bara pratar om musikens historia och så. Jag vill spela instrument ju.
Skit i det nu, har lite saker jag vill hinna göra idag.

- Göra lite matte
- Sticka ut och springa
- Göra mat
- Duscha

Men om jag inte springer idag (vilket jag nästan måste göra) så tänker jag inte duscha. Känns inte som det behövs. Då kan jag istället ägna mig åt andra saker. Typ som att kolla på film. AWESOME! :D


Bilden är från igår, tyckte den var lite gullig, hihihi..

Kommentarer
Postat av: Clara<3

Ja, det har jag:) Har du??

2011-08-23 @ 15:44:36
URL: http://claraihana.blogg.se/
Postat av: Emma Bylger

sv; haha aa jag vet men ska försöka övertala föräldrarna hihihi ;)

2011-08-23 @ 16:05:36
URL: http://emmabylger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0