CRAZY

Kom nästan nyss hem ifrån skolan. Haha, vilken dag! Det började med att vi hade vanlig lektion på morgonen. Sen skulle vi kolla massa på luciagrejs. Jag och Matilda hade skitkul då, garvade som fan hela tiden typ.
Efter det så hade vi två timmars hål så jag och Matilda skulle åka hem till mig. Det var ingen som kunde skjutsa oss så vi gick hem 3 km. Här hemma åt vi och spelade kort. Sen när vi väl skulle tillbaka så startade inte våran bil och det var 10 minuter kvar innan vi började lektionen. Så vi fick gå helt enkelt. Kom en halvtimme försent, men som tur var så hade vi bara vikare. Har alltså gått 6 km idag och jag är helt sluuuuut!

Ska ta och hoppa in i duschen nu. Ikväll blir det julbord med familjen, myyyys.




stördkatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0