Dag 1 - Om mig

Hur ska jag kunna skriva om mig utan att skriva för mycket?

Vad jag heter, hur gammal jag är och var jag bor vet ni redan.
Jag är en chey som ser rätt så liten ut, men är alldeles för stor i käften. Jag svär i stort sätt hela tiden i skolan och står ofta och käftar med Jesper eller Alexander i skolan, bara för att det är roligt. Dock önskar jag att jag inte var så stor i käften som jag är, fast det vet jag att jag kan ändra på. Det vill jag också, men jag glömmer alltid bort det.
Jag har hett temperament också, vilket jag hatar. Förut blev jag sur för minsta lilla men har nu lyckats minska ner på det så att jag bara är sur någon gång ibland. Det känns otroligt skönt!

Oftast är jag en snäll tjej som lever livet helt enkelt. Mina vänner kan lita på mig till 100 % och vet att jag alltid ställer upp för dem. Jag är nästan alltid glad och framåt. Det är ibland då jag har haft en dålig dag, då är jag inte alls lika glad som jag brukar.

En grej jag inte gillar med mig själv är att jag är otroligt blyg. Ni ska bara veta hur mycket det förstör. Det förstör verkligen massor! Tror inte heller att det är någonting jag kan träna upp, så att jag inte är lika blyg. Utan det är som det är. Men när det väl gäller så brukar jag kunna samla massa mod och göra det jag egentligen inte vågar just för att jag är så blyg.

Annars då? Jag älskar musik, musik är mitt liv. Jag hatar falska människor, men det är väl rätt så självklart egentligen?


Titta vad mycket det blev. Egentligen borde jag inte skriva sånt här då jag inte kan stoppa fingarna när dem väl börjat skriva. Men fick med lite om mig, en del av det vet ni säkert redan.

2008.


2009 (7an)


2010 (8an)


2011 (9an)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0