Dag 3 - Min familj

Vad finns det att säga om min familj utan att säga för mycket?

Jag älskar min familj som består av mamma, pappa, Emma-Lie och Linus.
Mammaär nog den coolaste morsan man kan ha. Hon har massa piercingar och tatueringar. Jag får väldigt mycket för henne, jag fick ex. pierca läppen vilket jag först inte fick för pappa.
Jag har världens snällaste pappa också, får nästan göra allt för honom också! (Om vi räknar bort alla piercingar och sånt där). Dock kan han vara lite för snäll ibland tycker jag själv, då jag ofta börjar tjafsa med just pappa bara för att han ofta inte blir arg tillbaka. Gör jag så mot mamma kan jag börja gräva min grav.. Typ. (a)



Familjen betyder allt för mig.



Kommer inte lägga ut någon bild då jag inte tycker det är nödvändigt. Tihi.
 
11-12-07 16:49
Trackback


RSS 2.0