Dag 5 - Vad är kärlek ?

Hade egentligen velat hoppa över Dag 5 då jag inte vet hur jag ska förklara vad kärlek är.

Kärlek för mig är när man älskar någon eller något. Det kan vara en tjej/kille, mamma, morfar, husdjuret eller vad som helst. För mig är kärlek inte bara att man älskar sin partner, eller vafan det nu är. Utan man älskar väl sin mamma/pappa minst lika mycket?

Jag själv älskar många. Mina föräldrar, mina syskon, mina underbara djur, MULLVADEN ♥ <- Var tvungen, heheohi. (a) Bara jag som asgarvar åt det eller ? :D

Tydligen kan jag inte vara seriös heller, hehe. Men ni fattar vad jag menar va? Orkar liksom inte förklara vad kärlek är för mig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv. Jag ska jobba tyvärr.. Sen ikväll blir det såklart att se idolfinalen, ser du på idol iår?? :) Kram

2011-12-09 @ 17:07:58
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0