I tried being normal once. Worst two minutes of my life.


HAHA! Den där kvällen kommer jag aldrig att glömma! Vi gick i sjuan har jag för mig. Viola sov hos mig den natten. Jag har för mig att det var idolfinal, då Erik Grönwall vann. Vi hade köpt en jävla massa godis och även pepparkaksdeg som vi skulle ha ätit. När Erik Grönwall vann idol så sprang jag runt i huset som en idiot för att jag blev så glad. När jag kom tillbaka var både godiset och pepparkaksdegen borta. Då hade Atlas, våran gamla hund, ätit upp det. GISSA om han sket inne den kvällen?! Så jag och Viola sprayade massa killparfym så att det inte skulle lukta hundskit. Det tråkiga var att när mamma och pappa kom hem dagen efter så luktade det fortfarande en massa killparfym. Min pappa blev skapligt fundersam då. Haha!

Kommer aldrig glömma den kvällen. Oförglömlig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0