Sista dagen

Godmorgon! Har precis duschat och nu sitter jag här och äter frukost. Fyfan, sista gången jag går upp senare än tolv på dagen. Inatt kunde jag inte sova förrän halv fem! Klockan fyra så låg jag och var hur pigg som helst, typiskt. Så jag sov inte många timmar inatt inte.

Det blir ingen stan idag, tydligen ska vi till några och grilla. Räcker det inte med att vi grillar hela sommaren, men ''vintern'' också? Aja, affärerna är ju ändå inte öppna så länge idag så.




Jag vill ha sommar NUUU ! Det är inte ens kul med vinter längre.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas du får en fin nyårsafton! Gott nytt år :D

2011-12-31 @ 15:50:51
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0